Skip to content

عکس هایی از بهار نارنج شیراز

مارس 31, 2009

شیراز و بهار نارنجش…
الان چند روزه شیراز بارندگی هست.حیفم اومد توی اون هوای بارونی عکسای این شبنم های زیبا رو شکار نکنم

dsc00618

عکس های بیشتر در ادامه مطلب…(برای دیدن عکس ها توی اندازه واقعی رو عکس کلیک کنید)

dsc00616

dsc00615

dsc00613

dsc00611

dsc00602

From → عکاسی

11 دیدگاه
  1. آدم permalink

    خیلی هم زیباست :>

  2. mohammad permalink

    fبسیار بسیار زیبا. ممنون از این که این عکسهای فوق العده قشنگ رو پست کردید

  3. امین permalink

    ممنون از نظر شما دوست عزیز. بازم به ما سر بزنید

  4. فوق العاده

  5. choobin permalink

    من عاشق بهار نارنج و عرقشم.

  6. روزبه permalink

    سلام دوست عزير. امكان دارد از يكي از عكس هاي شما در يك طرح گرافيكي استفاده كنم. تشكر

  7. امین permalink

    سلام دوست من. اولا با تشکر از اینکه به حق عکس احترام میگذارید.. باعث افتخاره منه که از عکس خوشتون اومده. اگر خواستید به من بگید که عکس با سایز بزرگشو بهتون بدم. اگر هم نه از همین استفاده کنید.

  8. همایون permalink

    باتشکرازعکستون اما بهتره دید لنزتون رووسعت بدین تامنظرتون قشنگتر بشن

  9. امین permalink

    بله درست میفرمایید. اما من عکسامو با موبایلم میگیرم. قبلا سونی اریکسون کا 800 و الان سونی اریکسون ساتیو
    در یک کلام آماتور هستم و فقط برای ثبت لحظه عکس رو میگیرم

  10. bahar permalink

    عکسها بسیار زیبا و آرامش دهنده هستند.
    من از یکیشون برای پروفایلم استفاده کردم، امیدوارم این اجازه را داشته باشم.
    با آرزوی موفقییت برایتان و سپاس فراوان از شما
    بهار

  11. امین permalink

    سلام دوست عزیز خیلی خوش اومدید. این باعث افتخار منه :)

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

